Bara vi..

Ja nu är det bara jag och Meja här hemma, resten av familjen är på Orust hos farmor/farfar och fastrar..

Så denna helgen ska vi bara vila mysa och bli friska, både jag och Meja är dåliga!!
 SUCK!
Det går bara vidare till nästa och till nästa osv.. Började med att J hade hosta, sedan blev Engla sjuk och hade hosta och snuva i över två veckor varav feber en vecka, sen när hon blev bättre fick Jonathan feber och fick stanna hemma, sedan var det min tur att få feber ont i kroppen frossa och ont i halsen.. Börjar må bättre och det är väl tur det så att jag kan se till att Meja som NU hör o häpna också är dålig.. Det är väl skönt att inte alla är sjuka samtidigt men det är lite tjötigt att det går runt runt!! Blev lite långdraget men det bjuder jag på ;)
 Så planerna för helgen är som ovan vila, promenad i morgon med mamma och se om jag kan göra någar fynd på Madicken och på Köpmanshuset :) Och på söndag ska vi till kyrkan på familjegudstjänst
HÖRDE JAG ETT AMEN?! ;) Jonatahn ska vara ett får i Kyrkis julspel!! Så det är inte för gudstjänsten vi går!

Nähä nu funkar det inte att lägga upp bilder?? J* skit .. Ja ja detta var lite kort om helgen!



Kommentarer
Postat av: Frida

ÅÅ vad roligt , det skulle jag vilja se. Du får ta en massa kort på sötis när han är ett får!

2010-12-10 @ 20:33:53
URL: http://fridolfo.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hahaha! AMEN! :D

2010-12-13 @ 09:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0