Nähä!

Nähä inte idag heller, fattar inte vad som är felet...
Tänkte lägga upp bilder men det får bli en annan dag då!

Får väl backa lite i tiden, till onsdag!
 Kyrkis har julledigt nu så vi hade en hel dag med tantEmma istället, inte mig och barnen emot ;)
tog en fika hemma och sedan gick vi ner till affären. Gjorde pepparkakshus och emma och Jonathan gjorde marsipanfigurer också! Det finns bilder men det går ju inte att lägga upp bilder idag!!
Blir GALEN på det!! 
Det blev iaf jättefint och vi var nöjda över att vi överhuvudtaget fick ihop det :) Käkade mat gjorde vi också!
 i torsdags var barnen på dagis och jag och Meja åkte med mamma till Tanum och handlade..

Har varit en sväng i Tanum idag också, tog bussen dit och det är något som barne tycker är kul men som jag gillar mindre, det finns bara en BRA buss här. Busschaffören fick ju plocka ner grejer och låsa upp ena sidan på dörren för att vi skulle kunna komma in med vagnen, helt galet att det ska vara så J* svårt att åka buss. Träffa på min kusin och moster och barnen där så det var en trevlig överraskning :D Jonatahn och Wilma är bara så söta när dom ses <3 Ska försöka att ses i mellandagarna!! LÄNGTAR!
 

I morgon kommer Andreas pappa, bror och småsystrar hit dom ska sova här så jag kommer att vara fembarns mor i helgen ;)


Kommentarer
Postat av: Frida

roligt med besök!!! hoppas du får ordning på bilderna, kan vara fel på bilden, ibland får jag göra om bilderna i picasa eller paint.

2010-12-18 @ 12:13:25
URL: http://fridolfo.blogg.se/
Postat av: Gardoda

Lovely site keep it i will be back that you.

2011-04-01 @ 11:24:21
URL: http://gardoda.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0