Tredje advent...

Idag är det tredje advent och SNART är det JULAFTON!! LÄNGTAR :D

 Snart kommer Andreas och barnen hem, och då ska vi åka till kyrkan och se när Jonathan är med i julspelet! Han ska vara ett får! Sedan tänkte jag att vi skulle upp till hedemyrs och handla lite, får se vad orken säger men jag är sugen på att baka lite idag. Har forfarande ont som F i halsen och är allmänt sleten...

6- ute och härliga varma element som strömmar ut underbara 18 grader :(
Måste få fixat detta snaras,  vill inte gå och frysa i mitt eget hem!!   Detta var lite idag, ska försöka att uppdatera i kväll och hoppas att det funka att lägga upp bilder också, det vill ju inte alltid fungera för mig?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0