Facebook!


Alla har ju facebook så jag satte mig och sökte på vissa personer...

Så nu har jag sett hur min pappa ser ut idag.Jag var nio när jag träffade honom senast. Sökte vidare och blev vän med en av mina två yngre systrar och en gammal barndomskompis/granne...

Känns konstigt och overkligt att man nu vet hur dom ser ut, vad dom gör mm! Vi får väl se vart detta leder, om jag kommer att ta upp kontakten med någon av dom!? En av mina bröder, på pappas sida har iaf en son...
Så Jonathan, Engla och Meja har en riktig kusin som vi vet säkert nu!

Kommentarer
Postat av: Frida

Häftigt...måste kännas konstigt med.



Puss

2010-10-04 @ 10:40:56
URL: http://fridolfo.blogg.se/
Postat av: Sara

Konstigt men spännande? och kul? :)

2010-10-04 @ 19:37:03
Postat av: KusinVitamin

Ja,du nästan alla har facebook, konstigt nog.Har själv hittat "min pappa" där.



Förstår om det känns konstigt, och om du vill ta kontakt med honom.Var förskiktig <3

2010-10-04 @ 21:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0