grattis!

Bättre sent än aldrig brukar man ju säga ;)
Jag har varit väldigt dålig på att skriva men det har varit fullt upp hela veckan! 

Idag fyller min fina mamma år :) GRATTIS!

I onsdags gick vi till kyrkis och där gjorde vi hand och fot avtryck! Efter det kom Emma och Sandra hem till oss,
vi spelade Bamses honungs-jakt och vilda valpar med Jonathan!
Drack lite kaffe och sedan gick vi ut i det sköna vädret med alla barnen :)

Jonathan hade lite feber natten mellan onsdag-torsdag IGEN men som tur var det inget mer än så!
Mamma kom hit på morgonen som vi bestämt efter som J var feberfri och pigg, åkte och lämnade Jonathan och Engla på dagis, sedan vidare till u-a sjukhus,när vi var klara där åkte vi till torp en sväng och köpte lite kläder till mig och barnen,
present till mamma som fyller år idag och en present till Adrian som snrt fyller 1år!
Ringde Emma som var med Terese och frågade om hon kunde hämta barnen så att vi kunnde käka innan vi åkte hem. Det var inga problem, så vid tre hämtade jag mina "stora" barn hos Terese! Andreas skulle iväg med jobbet så han var iväg hela dan igår så mamma kom tillbaka sju på kvällen så jag kunde lägga barnen i lugn o ro!
 Meja var inte sig själv igår, märkte att nu var det hennes tur att få feber så inatt hade hon 40,1 har haft feber idag så jag hoppas att det är bättre inatt.
Idag är det fredag och vi har haft en lugn hemmadag, mamma kom en stund, spelade lite spel med jonathan!
 När Andreas kom hem åt vi mat och sedan åkte han, Engla och Jonathan till Mollösund på Orust.
Andreas ska fiska hummer och barnen umgås med småfastrarna och farmor :)  Jag och Meja ska bara mysa o njuta av lite egentid tillsammans och hoppas att febern ger med sig!

 Ska försöka bli bättre på att lägga upp bilder också!  / Mela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0