Inför dopet..


 Ja nu är allt inhandlat och klart tills på söndag :)
 
Mamma kom hit igår för att hjälpa mig handla allt inför dopet. När vi väl satt oss i bilen och spänt fast alla barn, och skulle till att åka, ville ju inte bilfan starta!! Fick låna grannens bil så mamma kunde köra och lämna barnen iaf. Till slut startade bilen och då åkte vi till Happy Price och Hedemyrs för att köpa allt som vi ska ha till Mejas dop!
Sedan blev det ner och kolla på lokalen som vi har hyrt, den var jättebra!
Blev en lunch på Sjögrens också ;)
Sedan tillbaka för att hämta hem mina små :)

Meja fick en jättefin body ifrån Amanda, som kom förbi och sa hej idag!

Blev en promenad ner till affären för att inhandla lite mellanmål mm :)
Fått lite egentid med Jonathan idag! Det gör så mycket att kunna vara själv med honom även om det bara är för en lite stund.. Han har varit så snäll och hjälpt mig att baka:)
fyra kladdkakor har vi gjort, fem kvar men dom tar vi i morgon! TACK mammas hjärta <3







Kommentarer
Postat av: "sandra"

Min favorit kille

2010-10-09 @ 13:35:32
Postat av: Frida

Å vad mysigt!! Den var jättegod kakan <3

2010-10-10 @ 22:16:54
URL: http://fridolfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0