Trisst..

Nu har mamma åkt hem, hon blev kvar över natten!

Igår gjorde jag jättegod mat till mamma och Björn.Det blev kyckling inlindad i skinka, hällde över lite sås som jag mixat ihop och in i ugnen, serverade med ris och sallad! GOTT! Efter det blev det efterrätt i soffan ;)
Hade en mysig kväll med mamma som stannade över natten :) Kul att bara vara vi två, äta frukost och greja lite tillsammans! Har plockat fram 62 kläderna till Meja idag, massa fina kläder både nya och från Engla!

Tråkigt att det regnar, hade varit skönt med en liten promenad men jag orkar inte gå ut i detta skitväder känner jag!!

Ja nu ska jag bara sitta här hemma med Meja som för övrigt är supersöt ;) och vänta på att resten av min familj ska komma hem!

Kommentarer
Postat av: Frida

ÅÅ vad kul med 62 kläder!!!



Du får lägga upp bild på sötisbarnen!!

2010-10-03 @ 14:33:43
URL: http://fridolfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0