vänner!


Tack Emma för att du är min vän, du gjorde min dag så mycket bättre!

Är väldigt glad över mina vänner. Jag valde att gå en annan väg tidigare i livet, men dom har alltid stannat kvar! TACK

Idag har jag inte kännt mig så glad över någonting om jag ska vara ärlig, varit allmänt deppig och nedstämd..

 Jag blev så glad när Emma ringde, vi gick och hämtade barnen på dagis sen ner till affären där det köptes kanelbullar, det är ju kanelbullens dag idag! Har inte haft tid att baka egna, och förresten är det Andreas som bakar bullar och inte jag ;)
Väl hemma fikade vi och pratade doppresent!! Sedan var det dags för middag och lite kaffe igen! Det är alltid lika kul när man har middag/kaffegäst :)

Hoppas att vi kommer få svar om att byta lägenhet med våra grannar i morgon, allt hade varit så mycket lättare och bättre om vi fått det lite större!

Det kommer att komma bilder snart!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hoppas ni får byta lägenhet!



Puss

2010-10-05 @ 12:42:54
URL: http://fridolfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0