Dagen idag!

Jaha, detta blir alltså mitt första riktiga inlägg i bloggen :) Skulle skriva igår men så blev det inte!
Vi var och röstade igår, efter det
åkte vi till Stenungsund & hälsade på hos Rickard & Madde! Svärmor, Rebecka, Elin & Linnea var också där. Åkte vidare till Tjörn & tog en snabbfika hos Anki, (moster till Andreas) & visade upp lilla Meja! Dagens sista stopp blev Mollösund! Barnen hade lite svårt att komma till ro så det blev läggning lite senare än vanligt, men det var delvis vårat eget fel att barnen var hyper igår!! Men jag och Meja fick iaf ligga länge idag då Andreas var så snäll och lätt oss sova! 
Ja vad ska jag skriva om mera, dagen har inte varit så spännande idag, så det får bli ett senare inlägg när vi kommit hem om det inte blir försent.. Är inte det lättaste att sitta här och skriva då man hellre gör annat när man har en stund över :) Så ni som kommer att läsa denna blogg får lära sig att ha lite tålamod med mig,blir bättre med tiden! Ska försöka lägga ut lite bilder också! Bye bye <3

Kommentarer
Postat av: Rebecka

anki är faktist våran ingifta moster....;)

2010-09-19 @ 16:37:32
Postat av: Frida

ska försöka ha tålamod. längtar tills det kommer bilder! puss

2010-09-19 @ 23:12:54
URL: http://fridolfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0