HELGEN...

Ändrade planer, blir nog så att vi åker till strömstad imorgon och hälsa på hemma hos Monica, Frida och Tilde är ju där :) Tar Dingle på söndag om allt är ok för kusinen. Blir även en tur till Bottna på söndag eftermiddag då vi är bjudna på middag hemma hos Carina och Bengt! Ska bli jättekul att träffa dom, vi har inte har setts på jättelänge!
 Hoppas på att jag kan få mod till mig och fixa det där som jag pratat om med Sandra i morgon! Är det fint väder kanske vi stannar till hos henne och hoppar lite på studsmattan också!
Nu ikväll efter att barnen lagt sig blev det fika och lite skibo med grannarna.
  Ja nu hade jag tänkt att jag skulle få sova en stund innan Meja vill ha lite nattamat ;) Hoppas att Engla inte är på väg att bli sjuk då hon varit lite trött idag..  GOD NATT på er!

En söt bild på Meja :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0