JAG BLIR GALEN!!

Ja lite sent påkommet har jag insätt att jag har TRE barn runtomkring mig 24 timmar om dygnet!
 Är inte alltid det lättaste att hinna med allas behov på bästa sätt och när dom vill och behöver. Detta gör mig galen, vill kunna vara alla till lags hela tiden men det går inte alltid, just nu är det bara så att Jonathan får lära sig att vänta för Meja måste äta och få blöjan bytt när HON vill! Engla är våran lilla virrvelvind här hemma och den mesta tiden går till henne! Hon är ju i den åldern nu och det märks att hon har en storebror att lära av ;) 

 Ja idag har Jonathan och Engla varit på dagis igen, dom är där 5 timmar tre dagar i v.
På onsdagar är vi på kyrkis och på fredagar gör vi det som erbjuds!l Jonathan har bestämmt att vi ska åka hem till Sandra imorgon, hon har ju nämligen en studsmatta hemma!! Hoppas att det är fint väder då bara.
 
Eftersom jag hunnit med allt som skulle göras här hemma idag innan vi gick till dagis i morse, blev jag väldigt glad över att jag fick en kaffegäst! Sandra kom ner och höll mig sällskap och det var trevligt eftersom jag inte träffat henne på länge :)  Åkte och hämtade barnen och sen blev det lite legobygge men tantSandra! 
 Jag har haft världens huvudvärk nu på eftermiddan/kvällen så idag blev det korv med bröd till middag, snabbt och enkelt :D Ja nu när dagen är slut blir det kvällsbad för J och E och sedan ska vi bygga en koja som J ska sova i!

 Har lite ånges över hur vi ska göra med lägenhetserbjudandet vi fick idag, det är en tre som är både större och billigare än den vi har nu, men den är på andra vån. och det finns ingen tvättmaskin. Vi trivs så himmla bra där vi bor nu men vi ska gå och kolla på måndag så får vi se!! Hoppas bara att allt löser sig för oss på den biten för som vi bor nu är inte bra för någon av oss!
 Oj detta blev ett lite längre inlägg än vad jag tänkt mig :) ska se om det funkar att lägga upp bilder nu.  Bye Bye



Puss på dig bäste storebror <3

Kommentarer
Postat av: Frida

ja det är inte lätt! Men kolla på lägenheten tycker jag :)



Försök och gör bilderna större tryck i att du vill ha i stort format ist för litet ;)



PUSS

2010-09-23 @ 19:18:22
URL: http://fridolfo.blogg.se/
Postat av: "Tant Sandra"

Trodde inte du hade börjat än, men kan ju se här att du varit rätt så flitig. Tyckte det var trevligt med. Och det var så kul att höra Jonathan när vi hämtade honom och Engla, om du mutade honom behöver du inte säga de :P kommer leva på det länge haha.

Hade bäst så kanske vi ses imorgon hoppas det blir fint väder

2010-09-24 @ 01:51:11
Postat av: Sofie & co

Kolla på lägenheten=)

Och är det tvättmaskinen det hänger på, så ska jag börja kolla runt efter en åt er;)

kram

2010-09-24 @ 10:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0