sjuka...

Vi märkte på Engla i helgen att hon fått röda små prickar på kroppen och var inte riktigt sig själv,men det gick över på en två dagar. Men när hon blev frisk då var det Jonathans tur att bli sjuk, röda prickar på honom också. Han fick hög feber, 39,7 var riktigt dålig. Blev till att vara hemma igår och idag, så vi har roat oss med att kolla tv och läsa massa saga och bara tagit det lugnt :) Idag har han varit feberfri. Har varit mysigt att få lite egentid med Jonathan. Min snälla mamma körde Engla till och från dagis. Det är tydligen tre dagars feber som går nu, vet inte hur många barn på vårat dagis som varit sjuka och haft feber men det är många iaf.
 Igår åkte vi och lämnade Engla på dagis sen var det dags för efterkontroll på mvc, lite konstigt att det är slut nu eller iaf tills nästa graviditet ;) men det dröjer minst två år! Fick ta lite prover ochsådär, pratade igenom min förlossning mm. Fick med mig mina papper, så nu kan jag berätta om min förlossning.Har inte riktigt haft koll på tider mm, men nu så!! När jag pratat klart med barnmorskan åkte vi till mamma och tog en snabbfika. Sedan hem och städa innan Engla kom hem och ta hand om lille Jonathan som inte alls mådde bra igår. Skönt att barnen är bra igen, men nu börjar jag känna mig som en gammal kärring ont och stel i kroppen. Jaja imorgon är det onsdag och då är vi på kyrkis mellan 10-13. /mela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0