SKITVÄDER IDAG DÅ!

Ja bara för att vi hade planer så blev ju såklart regn idag! Lyckades iaf ta oss ner till affären en snabb sväng när det var uppehåll så liteluft har vi fått ! Har varit innomhus resten av dagen då det blivit mkt tv och lek, har även ritat lite idag!! Sen får vi se vad det blir för FREDAGSMYS i kväll! Är väldigt sugen på chips men vi har ju inte samma smak jag och Andreas så vi får väl se vad det blir med det ;) vilka tycker ni bäst om?

I morgon är det lördag och då har vi tänkt att åka till min kära kusin och hennes familj i Dingle hoppas att det blir av för det är alltid så trevlig när vi ses och barnen blir härligt trötta av allt lek o stoj!

Får även  se om mina och Sandras planer för mig blir av i morgon kanske ;) hoppas hoppas! 
 Nä nu är maten klar här får se om det blir ett nytt inlägg ikväll! Bye bye

Kommentarer
Postat av: sandra

tihihi det kommer bliii hahaha elle kanske mohahahaha ist ;)

2010-09-25 @ 12:16:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0