Lek och plask på Tanumstrand!

Ja nu när det har varit soligt och riktigt fint vårväder så har man haft energi och lust till tusen :) Härligt!
Har fått planterat ex antal blommor på utsidan och alla tjockare kläder är nu undanhängda! Gruset är bortsopat på gatorna och igår tog jag och mamma ut bänken på lekplatsen så snart blir det till att ta med sig kaffet ut på gården och njuta i solen :) Men vad är det för jäkla skit väder vi har idag?! Vill ju ha sol varje dag..
I söndags var jag, Jonathan och Meja hos Marie på Homeparty. Gud vad mycket fina saker det fanns och i min stil! Fick handlat två ramar och ljuslyktor, det slutade på en större summa, så jag får väl ha ett eget party framöver så att jag kan handla mer! Igår efter att jag lämnat J och E på dagis åkte jag och Meja till Tanumstrand på babysim :D Jättemysigt och efter som alla min ungar älskar vatten så var det väldigt roligt tyckte Meja! Snart drar simskolan/lek och plask igång för Jonathan också, men det blir nog så att varannan gång får Engla följa med! Det är skönt att dom inte är rädda för vatten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0