En början på mitt nya liv!

Idag lämnade jag alla tre barnen på dagis och var HELT barnledig i fem timmar!! Det resulterade i en frukost på Sjögrens med Amanda och en tur till sportshopen och bokat möte ett möte ang jobb.. Efter det han jag även med att sova en stund innan det var dags att hämta hem mina underbara små!! Jag lagade lasange och Mamma kom hit och åt med oss. Sen fick jag ett ryck och tog tag i disken och tvätten, städade ur ett skåp med fem miljoner burkar lock och andra plast grejer som man samlat på sig så. Städade lite i förrådet här inne och plockade med lite sm pill överallt!!
  Så nu ska jag snart lägga mig och imorgon blir det en ny femtimmars barnledigdag för min del!! Ja mitt nya liv har tagit sig en början.. Och vad jag ska göra imorgon vet jag inte :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0