Lucia, fika och spy!!

Jag Andreas mamma/mormor och alla våra tre barn sprang förväntansfulla in på dagis denna regniga måndags kväll!! Barnen hade roligt och jag såg fram emot att barnen skulle till förskolan som vanligt i morgon, var ju lediga förra veckan för att slippa magsjukan! Men efter ett härligt roligt och underbart mysigt uppträdande av alla barn var det dags för lite fika/mingel och mitt i allt lek o stoj händer det som inte fick hända!! Hör hur en mamma tar upp sitt barn i famnen som klagar på magont och säger "bara det inte är magsjuka" jag vänder mig mot en förälder/vän och säger att jag tror jag dör!! När jag två sekunder senare vänder på huvudet ser jag hur ungen kräks!! Jag fick panik och samlade ihop min familj och åkte raka vägen hem! Satte barnen i badet och bäddade rent i sängarna jag och Andreas tog oss också en dusch för art vara på den säkra sidan ;) Så nu blir vi hemma denna vecka också :) orkar verkligen inte med att jag och barnen ska få magsjuka nu när det är så jäkla stressigt med allt runt om!! Andreas blir typ aldrig sjuk då därför skrev jag ej med honom!! Men men vi får väl se hur det slutar med detta?! Det var våran kväll.. Men barnen var iaf super söta :)


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är nog ingen fars skulle jag tro. Vi var inte där igår kväll men Ludvig hela dagen och idag hela dagen. Kommer det så kommer det.

2011-12-13 @ 20:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0