7/2-2011

Måndag idag = Dagis för Jonathan och Engla.. Gick och lämnade barnen och sedan hem och somna Meja och städa lite här hemma.. Amanda kom hit och efter en stund kom även Camilla hit på en kopp kaffe :) Roligt att träffa dom båda då det var jätte länge sen sist.. Camilla åkte till jobbet och jag och Amanda hämtade barnen.. Åt lite lunch, spelade spel och lekte! Andreas kom hem och vi åt mat, jag hade gjort pannbiff m. pot sås kokta morötter, sallad, stekt lök och rödkål mm!! Mm älskar pannbiff :D
 
Andreas och jag tog en kopp kaffe och sedan åkte han till verkstan och började på vårat rumsbord som han skall bygga!! Duktig han är.. När han åkte kom Sara hit och höll mig och Amanda sällskap och barnen! Ja det var väl dagen i stort sett!!



ops, den blev felvänd!

Barnen sover gott nu när det har varit lektanter här hela dagen! Tack mina fina vänner, ni är som familj för oss!


Kommentarer
Postat av: Sara

<3

2011-02-10 @ 21:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0