Det är dags för fredagsmys!!

Åhh vad härligt att det är fredag idag, och att det är helg!

 Idag har vi spelat data kollat på film, Jonathan har varit hos granntejen och sedan har hon varit här.. Fullt hus "lägenhet" som vanligt känns det som :)
När Andreas kom hem gick vi ut på en promenad i det blåsiga vädret. Det var ju så att man fick hålla i mössan/pannband när det blåste som värst, vi gick bort till bryggan och in på Hedstöms och handlade lite! Köpte bla, armpuffar till Engla som vi kan ha nr vi åker och badar.. 
Min affär som jag skulle in och shopa i var stängd. Och jag som var så taggad på att köpa lampa idag ju.. jaja!
 Gick vidare in på konsum och Ica och handlade lite mat och fredagsmys. Köpte även ett Svarte Petter spel till Jonathan.. När vi kom hem började jag med maten som idag blev tacos! Efter det blev det spelprovning av spelet jag nämde ovan! Jag spelad två gånger och förlorade inte med vilje, sen var det Andreas tur och han vann Jonathan blev INTE glad då!! haha! Han måste ju lära sig att han inte kan vinna jämt.
 Flickorna badade och Engla målade med badkritorna så Meja var helt blå på huvet :) Det är kul att dom börjar att få lite nytta om man kan säga så utav varandra nu.. Jag och Jonatahn målade i han nya målarbok, det var mysigt!
Nu sover alla barn och vi ska väl försöka ha lie egentid om jag orkar med det.. När barnen har lagt sig så känner jag att jag bara vill slänga mig i sängen jag också! Vad gör ni på kvällarna när barnen sover?

Meja har nu fått in tekniken ordentligt så nu kryper hon riktigt, det går fort och iblan får man leta efter henne då hon försvunnit ut ifrån det rum som hon var i! Det börjar även bli dags att sänka hennes säng igen för nu stller hon sig upp! Idag kröp hon fram till gåstolen ställde sig upp och gick några steg framåt, så nu använder hon gåstolen som en annan slags gåstol ;)

Längtar tills nästa helg för då kommer Frida och Tilde :) Ska bli kul att träffa dom, har inte sett Tilde på jättelänge inte Frida heller för den delen ;) Emma fyller år på Lördag så det blir en sväng upp till henne då också!

Magbilder på Meja :D





Idag..
Jonathan och Engla äter äpple!

Englas armpuffar skulle ju provas!
Tacos!!

SvartePetter var kul, ja iaf om man vann!

Måla måla!!
Engla leker tittut med Meja <3
 Rallybrudar ;)

Ja det var dagen idag hemma hos oss! Hoppas att ni haft en bra dag och att ni får en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Frida

Sötungar!!!!



hihi klart det inte är roligt om man förlorar ;)

2011-02-05 @ 19:04:29
URL: http://fridolfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0