Gud vad denna vecka har gått fort :)

Nu kan vi leka..


 Meja,
Gick igenom frysen och slängde en hel kasse med bröstmjölk!!


Ja som alla vet har ju inte vädret varit direkt roligt idag.. Kännde inte för att dra ut barnen för att gå till dagis, så mina kära goda grannar hjälpte mig så Engla blev lämnad och hämtad med bil idag :) TACK!
 Jonathan var hemma och vi har bakat citronmuffins, kollat på film och spelat skip-bo.. Mamma kom hit och åt middag med oss och Andreas har hjälp henne att flytta lådor till förrådet..
 Jag har en del grejer kvar hos mamma som jag måste gå igenom, gud bevare en heldel av mina dagböker och andra grejer ifrån mina "unga år"

Meja har ammat tre gånger och det har varit isammband med att hon skulle somna, så nu går det framåt..
Men man märker att hennes mage känner av att hon äter riktig mat..




När kvällen närmade sig så släppte vi loss och dansade och sprang runt, spelade lite handboll också! Jonathan kanske går i sina morbröders fotspår :) Meja hoppade runt i hoppgungan..



Som ni ser på bilderna har soffan inte kommit än, så just nu har vi matbordet i tv-rummet..





Längtar tills på lördag och söndag!! :D

Kommentarer
Postat av: Frida

å vad fina bilder!!!



Jag vill att Jonathan bakar muffins till mig på lördag ;) PUSS

2011-02-10 @ 22:52:10
URL: http://fridolfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0