Hoppas att vi ses..

Ja det har ju varit lite si så där med bloggandet en tid, men vi har varit i farten hela tiden känns det som! Har inte vi varit iväg så har det varit folk här.. 
 
Dagen idag har sett ut så här om någon undrar: Amanda har varit här och fikat, Jonathan har varit på kalas och hos kompisar, ätit middag med mammas gubbe :) burit runt på en trött och gnällig Meja med feber, dammsugit, ja och sen så har jag ju varit med min kära mor så klart som just nu bor hos oss :) 
Andreas är på Orust och jobbar och då fick Engla följa med och hälsa på hos farmor,farfar och fastrarna!
 
 Ja jag hoppas att wilma kommer och hälsar på oss till vecka..

Bilder från hennes kalas den 12/2

Sötaste Alice! Mitt fadderbarn :)


Så här mycket gillar vi att träffa Sofie och barnen :) Hoppas att vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0