Igår var vi på bvc..

Engla fick spruta och vägdes och mättes, Meja blev också vägd och mätt men ingen spruta för hennes del, Signe (barnmorskan) tyckte att hon lätt för mycket i luftrören så vi får vänta med den.. Det blev en koll på Jonathan också, Signe tittade i hans öron då han klagat ett tag tillofrån att han har ont och det var lite rodnat i det ena örat på honom men ingen fara..

 Jonathan, 4 år och 7 månader: 16,2 kg och 110 cm lång.
Engla 20 månader och 14 dagar: 10,2 kg och 82 cm lång.
Meja, 6 månader och 19 dagar: 6990 kg och 66 cm lång.

Ja växer det gör dom iallafall :)

Jag passade på att väga mig när vi ändå var där för jag väger mig bara på deras våg.. Och jag väger 46 kg! har haft samma vikt sen jag gick i högstadiet..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0