Onsdag=Kyrkisdag!

Jonathan sov över hos sin mormor igår..
Andreas åkte lite senare till jobbet idag så vi tog det lugnt på morgonen och åt frukost tillsammans, sen körde han upp mig och flickorna till kyrkis där mamma och Jonathan väntade! Idag på kyrkis fick Jonathan göra en påskduk! Ska bli kul att se hur den blir nästa vecka.. Engla var hur söt som helst när vi hade sångsamling, hon stod upp och gjorde alla rörelser till "imsevimsespindel" så där gulligt som bara hon kan ;)
 när vi skulle gå hem bestämde sig Jonathan att följa med mormor så Andreas hmtade honom när han slutade jobba.
Meja och Engla sov en stund i vagnen och då vek jag lite tvätt.. Sen var det tid att vakna och då lekte vi en stund och efter det gjorde jag mat. Idag åt vi "spagetthilåda" med bacon och tonfisk + sallad!
 När maten var i magen och bordet av plockat satte vi oss och kollade på Alice i underlandet som Jonathan fått på posten idag! Vi sammlar på alla Disney klassiker till barnen.. Några andra filmer som vi ska samla på är Astrid Lindgren så klart! Det är ju nästan ett måste känner jag..

Idag har Meja ätit jättebra, Frukost: gröt m pure
                                        Mellanmål: äpple blåbärs yoghurt nästan en hel burk.
                                        Middag: en halv burk med potatis ris och broccoli. och nu på kvällen gröt m pure igen.
Så jag har ammat henne två gånger idag, var tvungen att pumpa för att hon inte ätit.. Känns hur bra som helst!
 Meja och Engla har badat och Jonathan pysslade med annat! I morgon är det dagis, hoppas att vädret är på våran sida när vi ska gå.. Får se vad dagen har att erbjuda har inget innplanerat!! Nä nu ska jag lägga mig i sängen och mysa med Andreas och kolla på tv sedan blir det natten.. När går era barn och lägger sig? alla våra tre lägger sig vid åtta men med Meja är det ju lite olika ibland.. Ha en bra kväll och hoppas att ni får sova gott och länge inatt.. Jag håller tummarna att jag får det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0