Snabbt inlägg idag..

Jag har haft fullt upp så bloggen har kommit på sista plats på mitt schema idag!
 
Jag har städat och grejat här hemma, som alltid när Anreas är hemma och kan hjälpa till med barnen medans jag gör annat undertiden :) Skönt att få lite gjort utan att stressa!!
  Jag har varit och fikat/lunchat med den bästa och rara Sara på Caphorn! Gick vidare till Lottas affär (Nedrelånggatan) och köpte ett linne och en jätte fin koffta :) Inhandlade lite lördagsgodis och köpte krukor som jag ska ha i vardagsrummet :) Så det blev lite shoping idag också!
  När vi kom tillbaka var det livat och full rulle med barnen och Andreas gjorde pannkakor!
Tog en kopp kaffe och lekte vidare med barnen.. När klockan närmade sig sex tiden åkte Jag och Sara och lämnade jonathan hos mormor.. Ikväll kommer Andreas syster och hennes kille, Emma och Micke hit! Vi ska spela spel och mumsa på en massa onytttigt ;D  Håll tummar och tår att jag vinner! Haha..
 
Ska snart lägga Engla som är så trött, har inte sovit någon middag idag.. Idag har Engla kissat på pottan två gånger och på golvet två!! Hon är nog barnet gud glömde att ge tur till, för hon slår sig hela tiden. Idag snubblade hon på mattan och slog pannan rätt i kanten på tv-bänken så att det blev ett litet jack! Stackars stackars liten!

 Meja har ätit gröt med pure till frukost, majs och potatis pure till middag och
pure med ris till mellanmål (åt en hel burk) Duktig hon är som börjar få upp aptiten på MAT! 

Bilder från idag kommer att komma upp på bloggen i morgon då jag inte har tid,lust eller ork att göra det nu!!
  Jaja ha en trevlig kväll alla, för det hoppas jag att jag/vi kommer att få idag :)

Kommentarer
Postat av: Sara

:D

2011-02-06 @ 21:01:58
Postat av: Moster

Va,kul att spela spel...själv har jag varit på Zumba mix...görkul!!!! kram...

2011-02-07 @ 21:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0