Suck, jag blir så trött på mig själv..

Tänk om man hade gjort allt rätt från början, vad allt skulle vara mycket lättare då!!
Men det är lätt att vara efterklok!
 Och tänk om jag bara hade fortsatt att gå till körskolan när jag  var där och skrev in mig och hämtade ut körskolebökerna så hade jag ju haft ett körkort som skolan hade betalat nu.. Men men!!
 Jag är glad ändå och det funkar men det hade underlättat lite.. Anledningen till att jag skriver om detta är att jag har lite problem att ta mig och alla barnen till Dingle i morgon till Wilmas kalas. Vi får inte plats i den bilen som vi skulle få åka med i, så en lösning är att stackars mamma är hemma med Engla och att bara jag och Jonathan och Meja åker.. Andreas ska till Mollösund i dag och kommer inte hem förrens sent.. SUCK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0