11/1-11

orkar inte lägga upp bilder från idag, kommer i morgon istället ;)

Idag har båda barnen varit på dagis, och jag har grejat lite här hemma.
Barnen blev hämtade idag, så jag undkom att bryta någar ben idag också! 
 Och i samma stund som Barnen kom hem, kom också Emma hit!! 
Drack kaffe, GIVET när hon är här ;) pratade och var med barnen.. Andreas hem och då blev det mat och lite mera kaffe! 
 
Jonathan och Emma tog fram målarböker och pennor efter maten.

Jag, Emma och Jonathan målade och klippte!! Engla var med på ett hörn men hon roade sig mest med att kasta ner alla pennor och kritor på golvet!! Meja var med sin pappa! I morgon blir det väl en tur ner till affären för kyl frys och skåp gapar tomma.. Ska tydligen komma mer snö i natt så jag hoppas att den får ligga kvar så det inte är värsta isgatan när vi ska gå i morgon.. Man skulle kanske försöka att baka något gott i morgon? Ja ja vi får väl se hur det blir med det.. Annars så ska vi nog inte göra så mycket, det är ju inte super kul att vara ute iaf så vi kommer att hålla oss roade med saker inne  istället :) 

 Idag är det inte Mejas kväll verkar det som, har varit på hur bra humör hela dagen men nu när hon ska sova kommer hon inte till ro och dessutom hostar hela tiden!! Tröttsamt att hon inte kan få somna och få fortsätta med att sova utan att vakna hela tiden. Stackare..  Nä nu ska jag se om jag kan få henne att sova för hos pappa vill hon tydligen inte vara hos just nu!!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0