Älskar denna bild!


Jag tycker att den är så fin!! Snart hänger en förstoring på väggen i vårat vardagsrum :)

 Har inte gjort en sak hitills idag, ska väl försöka masa mig ner till affären lite senare och möta mamma. Idag ska vi ju äta middag ihop, kyckling och potatis, sås och röd kål!! Jag får försöka att komma på en efterrätt till oss också, det måste vi ju ha! Vad har ni för er idag?
 
Meja är sex månader idag, kan inte fatta att det redan har gått ett halvt år med henne redan!? GALET
Tiden går så fort och jag tänker förfullt på födelsedagar,
 vad jag ska baka vad jag ska köpa, lekar och godispåsar mm. Vad tycker ni är kul att bjuda på? Jag har ju ett 25 års kalas att planera och ett 5 års 2 års och 1 års kalas, kan ju vara kul med lite tips och ider?!!

Kommentarer
Postat av: Moster

Visste väl det klart man ska ha rödkål till kycklingen...och en given efterrätt till det är chokladpudding fråga Anki ha,haha....smaklig måltid det är fortfarande min favvorätt efter alla år och även din kusins...kram....

2011-01-15 @ 14:31:16
Postat av: Sara

Jätte gullig bild!

2011-01-17 @ 23:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0