Barn..

Jo det är klart att jag tycker om barn.. Inte bara mina, utan allas..
 
Men när man har fått nog av sina egna efter en dag med mycket
(jag vill hjälpa dig mamma)
och det betyder oftas att allt blir fel eller tar längre tid..
 vad händer då när man är som mest slut? Jo det kommer en kompis till Jonathan!!
jag tycker att det är jätte roligt för hans skull att det kommer kompisar hit 
och det är inte ofta vi nekar till att dom får komma in,men för min egen hade det inte skadat att vara ensam en liten stund ibland..

Idag har jag har fått rensat lite ibland alla vinterkläder,
känner att vi behöver inte ha typ hundar olika mössor, vantar, raggsockor mm :)
 Har gått igenom barnens dagis kläder också så ikväll blir det till att stryka på namnlappar!!
Känner mig så hurtig idag ;)

Fick bakat min efterlängtade kladdkaka idag också, jag hade på lite nutella Mmmm! Det blir super gott..
 Maten idag blev egna pannbiff med kokt potatis stekt lök och sås.. lingon och rå rivna morötter till! 
Mamma var här och åt middag med oss! Alltid lika kul att ha middagsgäst ;)

Lägger upp bilderna ifrån igår lite senare ikväll.. Har inte kunnat ta några kort idag för Andreas har haft med sig kameran till jobbet.. Varför är det alltid så att när man inte har någon kamera så finns det så mycket tillfällen som man vill ta kort på?!

       MIN KLADDKAKA!
100 g smör
3 dl socker
2 ägg
1 1/2 dl mjöl
4 msk kakao
1 1/2 tsk vaniljsocker

Smält smör, rör ner socker och ägg
 blanda också ner kakao, vaniljsocker och till sist mjölet.

Häll smeten i smord form jag har även ströbröd, grädda på 175 grader 25-30 min
 låt kakan stå en stund innan du skär i den!! LYCKA TILL den är super god!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0