Det händer mycket i barnens liv just nu..

Ja det är verkligen en hel del som händer med barnen nu..

 Meja har börjat att äta gröt och det kommer vi ju öka på med mat, så att jag slutligen inte ammar alls! Hon "kryper" ålars sig fram och fort går det, speciellt om hon ser något som hon vill få tag på.
Börjar att försöka med pincettgrepp och första tanden har tittat upp!

Jonathan har kommit i en fas eller något för han vill inte gå och lägga sig på kvällen och om han får bestäma så vill han sova i våran säng och med mig!! Igår tror jag klockan var närmare tio innan han somnade.. Han ligger i sängen men somnar inte.

Engla, åh min lilla Englabus. Så fin i toffs! Hon har ju alltid varit en framåt tjej och vetat vad hon vill! Nu är det väldigt mycket "kan själv" som gäller för damen och hennes favorit ord är NEJ!! Hon är väldigt bestämd :)
Pratar gör hon hur mycket som helst, helt galet vad hon kan sätta igång och babbla!

Det ska bli roligt att se vilken "roll" meja kommer att ha när hon är lite större, Jonathan är den snälla och känsliga medans Engla går på som en ångvält!! Och henne sätter man sig inte på! Jonathan får utstå en hel del tjuvnyp ifrån sin lillasyster som bråkar mycket just nu..

Kommentarer
Postat av: Frida

ja det ska bli spännande att se hur Meja kommer bli :)

2011-01-17 @ 14:32:36
URL: http://fridolfo.blogg.se/
Postat av: Sara

Engla är super söt i sin toffs! :)

2011-01-17 @ 23:48:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0