En flicka :)

Nu börjar Engla bli en "riktig" flicka med toffsar och spännen i håret..
 Hon älskar att köra runt på sin dockvagn, och gillat att ha kläningar och säger Åååh! när man tar på henne finkläder som te.x kläning.. :) Jag tycker att detta är jättekul! Jag vet att man inte ska vara flickig eller pojkig men lite måste man få vara!!
 
Här är lite bilder på söt Engla!

målade hennes tår för skojs skull :D hon var inte lika förtjust som jag över detta!!
 Jonathan fick sina målade och han blev iaf glad!




Min fina Englabus, som nu är supersöt i toffs ;)

Kommentarer
Postat av: Frida

Helt underbar är hon!!!

2011-01-16 @ 15:51:56
URL: http://fridolfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0