En vanlig dag..

Barnen har varit på dagis idag 9-14.. Mamma både lämna och hämtade dom idag :)
 Jag och Meja gick och la oss en stund på förmiddagen, sköönt att vila en stund! Inte gjort alltför mycket idag.
När klockan var tre gjorde jag mat, så jag mamma och barnen åt innan Andreas kom hem idag, kändes skönt att få det avklarat och plockat inn i diskmaskinen mm, efter det satte jag på en maskin med tvätt och hängde upp den. Fick dammsugit lägenheten också. Blir alldeles matt av att dammsuga!! Nu är det bara lek med barnen som står på schemat hemma hos oss och sedan är det läggdags..
Vad har ni gjort idag?
 
 Hoppas att det är samma väder i morgon som det har varit idag, tänkte gå ut och gå med Emma då!! Har inte varit ute på en riktig promenad på länge känns det som. Hatar när det är isgata och snöslask på vägen.. Härligt att man kan se delar utav gräsmattan igen :)
 
 Längtar till våren och sommaren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0