Farfar!

Andreas pappa har sovit här inatt! Engla avfudar sin farfar <3

 Är roligt att Anders är här då det blir på ett annatsätt med barnen och med oss!
Engla tycker det är jättekul när farfar är här och hälsar på! Det tycker Jonathan ochså men hans favorit är mormor så han har sovit där i natt!
 Blev pizza i går så tråkigt att laga mat när det bara var jag och Engla hemma. Sen fick jag lite tid över så då passade jag på att lägga upp bilder på fb och här på bloggen :) Börjar bli lite ordning på mig!
 
Meja sov sig igenom hela dagen igår, skönt att hon börjat att äta lite nu iaf! Hoppas att medecinen hjälper lite snart för det är så jobbigt för henne med allt slem och hosta som hon har :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0