Glad :)

Äntligen,
det verkar som att Engla börjat kunna ha toffsar utan att bli helt till sig ;) Nu kan hon ha dom en bra stund och om hon tar ut dom vill hon att vi ska sätta tillbaka dom!
Så idag har hon två toffsar och ett spänne i luggen! Hon hade toffs i går också!!
Låtter kanske knäppt men jag är jätteglad! hihi Tänk va sött till sommaren!

 Har fått städat lite idag ocskå, orkade inte med allt igår. Så nu är det städat och fint. Ska hänga lite tvätt sen bara

Det blir inget dagis för barnen i morgon. Engla skulle väl kunna gå men det blir så omständigt för bara ett par timmar. Dom går ju fem timmar tre dagar i veckan men när jag går så tar det en timme dit/hem och sen en timme igen..
Så det känns bara jobbigt när Jonatahn och Meja är dåligt.

Nu vet jag inte vad jag ska göra Engla sover och Jonathan är kvar och vilar uppsig hos mormor!
Är så glad att jag har min mamma här som kan hjälpa oss!! Hon ställer upp till tusen <3
Sitter med en kopp kaffe och kollar datorn. Men det är ju inte så kul, hoppas på att Emma snart pluggat klar så att vi kan ses! 

lägger upp bilder senare idag!

Kommentarer
Postat av: Frida

åå du måste ta kort på sötisungen när hon har toffsar!

2011-01-09 @ 20:00:32
URL: http://fridolfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0