Hemska vinter..

Det har snöat hela dagen, jag vill att våren ska komma nu!!
 
Åkte upp till vårdcentralen med Meja idag hon är inte alls bra, fjärde dagen med feber hon hostar och vill inte äta!
Fick ta stick i fingret och läkaren lyssnade på henne, visade sig att det var virus och att vi skulle ha koll på henne så att det inte blir värre, och så hon inte blir uttorkad! Är så jobbigt att hon inte vill äta.. tycker så synd om henne
 Idag sover Jonathan hos mamma/mormor!! Han tycker att det är jättekul att sova där, är så skönt för honom att få lite egentid också och komma bort från småsystrarna lite. Sara kom förbi idag också, var jättekul att träffa henne har inte setts på länge, förlänge!
Blir nog en tidig kväll för mig om det går, för jag känner mig helt slut idag.  
Bilder kommer när jag får tummen ur att lägga upp bilderna på datorn!! känns som jag har noll tid!

 Idag har jag även pratat med min storebror igen efter ca 2 1/2 år! Känns så skönt att dra ett streck över det som hänt och nu blickar vi framåt istället :)
Ska bli kul att träffas igen och inte bara för min skull utan även för barnen.
Jonathan har inte träffat Jonas sen vi bröt med varandra, och Engla och Meja har aldrig träffat sin morbror.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0