igår..


Engla älskar ketchup :)

Pysslar..

Blir bara två bilder.. 
Nu på kvällen var Engla jättetrött så vi fick sätta henne och Jonathan i badet för att det inte skulle bli för tidigt i säng för då vaknar väl Engla vid 5 på morgonen och vill gå upp då :D hon har väldigt bra morgon humör!!
Det har inte jag och ligger gärna så länge jag kan, det blir väl vid sjutiden som jag går upp och har jag riktig otur har jag legat vaken sen 6..
Man får väl vara glad att barnen somnar relativt tidigt på kvällarna..
Men man märker dock att det har varit lite si så där under jul och nyår med tider för jonathan är ju lite svår somnad nu och drar ut på det ett tag med ursäkter mm.. Meja har också svårt att sova, andra kvällen idag som hon bara gnäller och inte kommer till ro, hon har knappt sovigt idag och vill inte vara hos pappa..
 Så tråkigt när dom ska vara sjuka. Både Jonatahn och Meja har jobbig hosta,
och med våran vanliga tur blir dom väl friska och då blir väl Engla sjuk och så går det runt och runt!!

På tal om sjuka barn, så vill jag skänka en tanke till mitt lilla kusinbarn
 Wilma som ligger inne på näl med dropp och syrgas!! stackars stackars liten!! Är inget roligt, men nästan alla barn som ligger där inne nu har samma sak det är ju nåt jäkla virus som går..
skönt iaf att Meja inte blev så dålig så vi var tvugna att åka in..

 Mamma är har nu, sitter och stickar en halsduk till mig :) så snäll min fina mamma är!!
Engla sover  och Meja har också somnat nu, men Jonathan kämpar ännu!! 
   Tröttsamt.. men men, man kan ju inte tvinga honom att somna så han ligger i sin säng och rullar tummarn..

Mamma ska sova här för hon ska låna bilen och då kör hon upp Andreas till jobbet tidigt i morgon..
Blir lite lättare om hon sover här då..
Jag tycker bara att det är trevligt, blir lite roligare och inte bara samma samma som varje vanlig morgon!!

Kommentarer
Postat av: Frida

å vad mysigt med pyssel!

2011-01-13 @ 12:12:09
URL: http://fridolfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0