Isgata..

Mamma kom hit vid ett tiden, så att jag kunnde gå själv och hämta Engla på dagis och slippa dra ut mina sjuka barn som bara varit hemma idag..
 Tog följe med Erika, en annan mamma! Men det är ju rena isbanan ute! Och fy vad dåligt dom sandar det är ju löjligt för fan..Fick kramp i fötterna när jag gick och jag spände nog hela mig när jag gick :) 
 Idag kom min desperate housewives box hem i brevlådan, så nu har jag alla säsongerna på dvd!! Har fått med mig mamma in i träsket nu också ;) ÄLSKAR mina underbara hemmafruar!
 Blev till att rensa och äta utav det vi hade hemma, så det blev stekt prinskorv och bacon med stuvade makaroner, lätt men gott.. Meja fick smaka gröt idag och hon var helt nöjd över detta! Så till helgen blir det gröt både på för och eftermiddag!

Första dagen Meja får gröt :)


Det var inte bara Meja som smakade på gröt igår och idag, Engla ville också! Sötnöt ;)
 
Nu har alla barnen somnat, Jonathan har börjat få svårt för att somna. Vill gärna sova med mig, han är väldigt mammig på kvällen! Så han har ju tusen ursäkter för att gå ur sängen: dricka vatten, måste kissa, cd-sagan är slut osv. men han är för söt, han sa till mig förut att han saknar mig och att jag är ett rosa hjärta och den finaste rosen :) mitt mammahjärta smälter när min fina lilla kille säger så! ÄLSKAR DIG Jonathan. Han är så snäll och fin, och vill gärna vara nära och visa känslor! 

 Nä nu ska jag snart gå och lägga mig har varit vaken sen 6 imorse och det är ju en dag i morgon också! Detta var lit om våran dag idag..
Sov gott 





















































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0