Jaha, då har denna dag slut..

Oj idag är det en del som varit inne och läst här på bloggen :)  Hoppas att man kan roa någon med den iaf.. KUL 
 Jag skriver mest för min kompis Frida som så gärna ville att jag också skulle skaffa en blogg ;) Är ju kul att kunna se vad som händer runt mig och ungarna.. Jag läser ju hennes blogg för att uppdatera mig om hennes liv i Kungsbacka och om lilla Tilde ;)
 Ja idag har jag och Meja bara varit inne vi slapp gå ut. Det har ju regnet ocg snöat om vart annat hela dagen så det känndes inte så kul att ge sig ut på promenad idag.. Mamma gick och handlade och kom upp hit sedan..
 Hon hade köpt med sig fika till oss från det nya cafet (kap horn) Mmm.. Så det blev kaffe och kaka innan maten ;)  Jag har längtat efter denna helgen för jag och mamma hede bestämt sen innan vad vi skulle äta då!
Det var super gott, åhh vad jag har längtat efter att få äta rödkål!!
 När mamma gick hem somnade Meja för natten och jag har bara suttit på rumpan framför dumburken och datorn :D Jag håller tummarna på att Meja inte vaknar och är uppe mer idag, hon somnade lite efter sex och har sovit sen dess, så om hon vaknar nu blir det nog sent i säng för mig!! Fick gett Meja några skedar gört och lite purre idag också! Tanken är att jag ska ha slutat att amma i februari.. Men vi får väl se hur det går, man får ta en dag i taget helt enkelt!!

 God Natt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0