lite tankar och minnen..

Mina tre barn är det bästa som hänt mig och jag är så otroligt glad att jag och Andreas har så fina barn!
 Älskar dom över allt annat här på jorden!

 Det är nog den bästa känslan som finns att födda barn, det är så mäktigt! WOW vilken upplevelse det är!
 Jag är även sjuk stolt över mig själv som klarat av tre förlossningar så lätt som jag har gjort och jag ångrar mig inte en sekund, vet med säkerhet att jag kommer att få uppleva detta minst en gång till i mitt liv :)
Och jag längtar!
 Det var med spänning som jag åkte in till näl för att födda och inte med rädsla, kroppen visste precis vad den skulle göra och jag hittade ett inre lugn i mig själv!! Jag tror nog att alla som fött barn håller med om att det är bland det bästa som dom någonsin har upplevt..





Engla på bb!

 Ett annan minne som jag blir glad av att tänka på är den dagen då jag och Andreas förlovade oss, jag visste om att vi skulle göra det men han hade skickat iväg mig så att han kunnde fixa iordning lite hemma, och vad jag blev förvånad överraskad och glad när jag kom hem igen!!
 Vi hade varit till sammans i två år när vi förlovade oss, jag tycker inte att det är något som man gör bara för att. Vissa förlovar sig ju med varandra bara efter ett par månader tillsammans och det tyckr jag är fel!! men alla tycker vi olika om den saken, man ska ju göra som man själv vill! Det gör iaf jag :) Vi har nu varit tillsammans i hela sex år!! nu 2011 går vi in på vårat sjunde år tillsamman och jag hoppas på mycket skratt, glädje och lycka!

Jag är också galet glad över att jag äntligen fick min tatto gjord! Fick den i julklapp av Andreas :)
 Jag får alltid så himmla bra och fina julklappar/presenter utav honom
Jag vill göra min andra tatuering när jag fyller år!! Hoppas att det känns som med den första för då är det lätt som en plätt ;)

 Är väldigt glad över att jag och min bror har lagt det gammla bakom oss, så nu ser jag fram emot att få vissa upp min familj som vuxit sedan vi såg sist!


Kommentarer
Postat av: Marielle

Hej!



Ja att föda barn går inte och beskriva med ord, de måste upplevas. De är en sån himla fräck upplevelse!

Jag vill göra om det många gånger!



Sikka söta ungar du har måste jag bara säga! :)

Kram

2011-01-16 @ 20:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0