negerbollar!!

Sitter just nu och mummsar på kaffe och negerboll! 
 Hade ju lovat Jonathan att vi skulle göra det sen i söndags men det har inte hunnits med då vi har haft fullt upp. Idag fick vi lite tid över när Emma var här, hinner alltid att göra bra saker när hon kommer på besök :) Vi fick klättav granen och slängt ut den! Vi slängde ut den genom fönstret för att vara exakt!!
 Skönt att den är borta nu, den stod bara och barra! Hua, ska försöka packa ner dom andra julgrejerna också. 
Jag har ju en del tomtar om man säger så, så jag vet inte vart jag ska börja riktigt bara.. 
 Meja är förkyld så vi har bara varit inne idag!
Var ut igår när Wilma, Alice och Sofie var här. Mamma kom och passad meja så jag slapp dra ut henne i det kalla! Var lika trevligt som alltid när kusinSofie o barnen hälsar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0