Skynda skynda!

Sitter och kollar på fångarna på fortet ;)

Vilket jäkla skit väder det har varit idag, snöat som tusan och sedan regn! 
Vill att våren ska komma tidigt i år

 Idag har vi haft städdag här hemma!! Är ju ganska lätt städat nu när v-rummet är nästintill tomt!!
Längta så efter att soffan ska komma så att jag kan inhandla ny innredning till v-rummet är så tomt nu!
Kommer bli så bra när jag är klar!! väntar och längtar.. Var nere hos våran granne Johanna förut som skulle på bal i kväll, hjälpte henne att fixa håret och sminket :)
Jonatahn sover hos sin mormor idag IGEN! Saknade henne förmycket tydligen ;) söt han är!
Men han har feber idag och mamma ringde och sa att han hade så ont i örat så han grät, hoppas att det blir bättre annars är det risk för att det kan vara öroninflammation, han är hostig och snuvig också.
Engla har också hosta, fan att det bara ska gå runt runt. Så det blir väl inget dagis för dom på måndag om det ska vara så här!
Suck!
 
Meja tar sig fram superfort nu, eller ja det går fortare bakåt ;) ska lägga upp bild!
till veckan blir det gröt på menyn för hennes del :D kul det ska bli att börja med smakisar igen! tiden går så fort nu, och allt händer på en gång.. Och snart börjar det närma sig födelsedagar :)
Jonathan fyller 5 till sommaren, 5 år shit! Tycker det låter så konstigt att JAG har en son som är 5 år känner mig gammal när jag tänker på det fast jag bara snart är 23!

Tänkte att jag skulle ta en dag frampå och åka till Ullared och inhandla en del födelsedagspresenter till alla! Engla fyller ju i maj och mitt gudbarn Alice, Jonatahn Andreas och hans lillasyster fyller i juni och Meja fyller 1 år i juli!! Så det blir en del. Men det är iallafall kul att köpa presenter så det är ju bra!
 

Kommentarer
Postat av: Frida

Stackars barnen osm är sjuka :( hoppas det blir bättre.

2011-01-09 @ 11:51:14
URL: http://fridolfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0