Suck!!

Barnen har varit på dagis idag, jag fick gå med mamma ut till bilen i morse, Jonathan fick försig att han skulle stanna hemma idag för han tycker att det är tråkigt på dagis och så ville han spela spel på datan!! SUCK!
Så det var ju bara att bita ihop och "släppa" med sig honom ut.. Jag har inte gjort mycket idag mer änn det som görs varje dag: tvätta plocka i och ur diskmaskinen och småplocka lite :) 
 
Engla och Andreas åkte ner och handla grejer till middagen för jag hade inte kommit iväg till affären idag, och då hjälpte jonathan mig att dammsuga inne på sitt rum.. Efter det kom hans kompis hit, då flyttade dom runt på grejer och gjorde iordning på rummet!! Sedan var det dags för mat! Blev hamburgare och pommes.. :)
 Jonatahn gick till kompisen efter maten och vi drack kaffe med våran granne Jacob!

YES! Sverige vann matchen ikväll.. (i handbollen)      hoppas att det fortsätter så!   :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0