Vart ska jag börja..

Har inte haft någon tid över till bloggen.. Nu har jag knappt koll på vad vi har gjort i veckan.. 


Torsdag: Gick och lämnade barnen på dagis med mamma, sedan gick vi ner till cafe kaphorn och fikade!!
super mysigt och den godaste frukosten på länge :) gick hem til mamma och var där tills  det var dags att hämta hem mina små ifrån dagis igen!
 HAHA, en rolig kväll hade vi iaf, då Engla fick tag i matoljan och hällde ut den på köksgolvet!! det blev lite halt kan jag säga så efter att barnen kanat runt en stund blev det till att hoppa ner i badkaret.. Andreas tyckte tydligen att jag också skulle bada för mig slängde han i med kläderna på, men vi fick ner honom också ;)
så det blev lite blött!! men roligt var det.. Jag och Andreas kollade på film på kvällen och hade lite mys!!

Fredag: Andreas kom hem vid två tiden och då åkte han, jag och Meja till torp! Mamma passade Jonathan och Engla hemma hos oss. Lämnade in våran tv på onoff för den är paj efter det blev det shopping för min del :) Fick köpt en hel del kläder till både mig och barnen :) alltid lika roligt att köpa lite nya kläder tycker jag.. Storhandlade på maxi så nu är både kyl och frys full laddade med mat igen! Jag var helt slut och somnade vid åtta/halv nio när jag låg och ammade Meja. Var väldigt trött..

Lördag:Andreas var iväg och jobbade på förmiddagen. Vi hade huset fullt med ungar då J hade tre kompisar här! När klockan var två kom pappan hem och då var det dags för mig och Jonathan att börja göra oss klara för att gå på bio!! Vi var och såg på lilla Anna :) det var jättemysigt! efter det så gick vi och tog en fika och där träffade han en dagis kompis så då passade han på att leka lite med honom också.. Åt mat och kollade på film.. Meja fick smaka på morot idag! Jag gick och la mig tidigt idag också vid nio sov både jag och Meja! 

Söndag: Andreas och Jonathan åkte upp till Tanum och jobbade. Jag och småflickorna var hemma och grejade och sovmiddag! Sen var det dags för kompisar igen när Jonathan kom hem..
 Fick bakat kladdkaka och negerbollar. Fredrik, hans tjej och Liam kom ner och fikade och lekte! Dom har kännt varandra sen dom var bebisar och dom tycker väldigt mycket om varandra, Jonathan grät när Liam skulle åka hem och sa att han saknade honom :) sötunge! Nu på kvällen har killarna bakat bröd som vi ska äta till kvällsmat, och barnen har badat en stund..
 
  I morgon är det dagis igen, och en ny vecka börjar!! Bilder kommer senare ikväll!

Kommentarer
Postat av: Frida

Å vad mysigt att ni fick egentid med varandra du och Jonathan :)

2011-01-24 @ 13:21:03
URL: http://fridolfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0