Veckan som gått och helgen som kom!

Måndag: Dagis..
Tisdag: Barnen var på dagis och jag var uppe i Tanum och gjorde cellprov!

I Onsdags var vi på kyrkis.. Jonatahn gick hem till mormor efteråt och vi andra gick hem till oss och fikade med Emma som kom! Andreas kom hem tidigare från jobbet då han kännde sig sjuk.

Torsdag var Andreas hemma och var sjuk, Jonathan var hemma från dagis då även han var dålig! Jonathan åkte ner och sov hos mormor på kvällen..   

Fredag: Var hemma och passade på att städa.. Ut med grannens hund på promenad.
Köpte mat uppe på Frasses med mamma och tog med oss hem,
Emma kom hit och vi gick ner till Terese och drack kaffe!! Hade ju köpt present till Adrian som han skulle fått när han fyllde år så nu fick vi även lämnat den..

Idag Lördag blir det bara till att ligga hemma, Andreas och barnen är på orust och jag och Meja är förkylda!!
Jag måste även ta tag i all tvätt som vi har från då vi bäddade rent i allas sängar igår!! + alla kläder!

Imorgon blir det väl att jag träffar mamma och tar en fika med henne kan jag tänka mig ;)


Kommentarer
Postat av: Moster

Hej lilla Mickis...det är så roligt att läsa din blogg och kolla på alla fina och roliga kort på barnen...krya på dej och hoppas vi kan ses snart...kram...

2011-01-29 @ 22:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0