Börja blogga för tusan!!

Jag har varit riktigt dålig när det gäller att blogga, men det kommer hela tiden något före..
Här kommer en liten uppdatering om vad vi har hittat på..
 Livet det rullar på med allt vad det kan innebära Andreas jobbar och min mamma bor fortfarande kvar hos oss!
Meja är sjuk och få medicin så det går lite sisådär med maten nu. Jonathan har fullt upp med kompisar och Engla lever rövare!! Jag har färgat håret och har gått från ljust till koppar :D Bakat en hel del har vi gjort också bla, muffins, microkaka, äpplepaj mm recept kommer att komma på lite goda grejer! GOTT
Snart är det vår och då kanske vi kan börja vara ute lite mera, har varit så kallt att vi bara varit inne hela långa vintern känns det som.. Hade hoppats attt det skulle vara lika fint som det var igår men det r det ju inte, blåser riktigt kallt..
måndag: dagis tisdag:dagis onsdag:kyrkis, jag och Meja var hemma för hon är ju inte riktigt kry! torsdag:dagis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0