Inköp, jag tror jag är lite köpgalen :)

Ja detta är lite av det som jag har införskaffat dom senaste veckorna!

Massa nya böcker! Älskar att läsa för barnen och dom älskar att lyssna :)


En ny jacka till mig och en till Meja!


Ett nytt regnskydd till dubbelvagnen, en söt mössa till Engla och tossar till Meja..


Ja nu har vi skaffat en grind in till vardagsrummet.. Eftersom Engla pottränar och går utan blöja på dagarn och Meja kryper och reser sig tyckte vi att det var lugnast och säkrast om vi kunde stänga för inn dit då man inte  alltid hinner se allt eftersom det går så jäkla fort när ungarna gör något :)

Ja jag älskar att handla nya saker allt ifrån litet och smått till stora grejer :) spelar ingen roll tycker att det är lika kul att köpa nya nappar som innredning eller annat!! :D Men vem gör inte det, gillar att köpa nya saker?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0