Mykidoo!

Jag var ju på ett Mykidoo party igår, och det var super mysigt att komma hemifrån lite och träffa folk!
 Jag hade med mig Meja och det gick bättre än vad jag hade förväntat mig då hon brukar bli trött och kan vara lite små gnällig vid den tiden som vi var iväg, men inte igår det gick jättebra!  Tänkte väl inte handla något större men det slutade på över 700 men tyckte dock inte att det fanns super mycket kläder i min smak! Blev vår mössa till barnen och en tröja till Engla som Meja får ärva för jag var för snål för att köpa två xD Beställde ett he,ligt klädpaket också så vi får se vad det kan innehåll för något spännande! Bilder kommer att komma men just nu så är bloggen riktigt lågprioriterad, sorry! men men jag kommer igen, när jag får tillbaka orken och lusten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0