Söndag 20 mars..

Nu är det nio dagar kvar tills jag fyller år, då blir jag 23 år och det känns som att det kunnde kvitta!!
 Hoppas att jag och flickorna kunde gått ut och käkat eller hittat på något annat mysigt?!

Helgen har varit väldigt lugn, Andreas, Jonathan och Engla är på Orust och mamma är hos sin särbo :D
Jag och Meja har roat oss själva med promenader i det fina vårvädret och lite små besök av tant Sara och tant Emma, grejat här hemma, ätit och sovit och lekt så jag har spenderat mycket tid sittandes på golvet!! Igår gick vi till Saras mamma på en kopp kaffe och det var jättetrevligt att bara sitta där och prata och så kollade vi på hemska kort på mig och Sara :) Tur att man inte är 13 år längre säger jag bara, tror att Sara håller med mig!!

Meja har blivigt lite förkyld, hostig och rosslig IGEN så jag funderar på att prata med BVC så att vi kan få en tid och kolla vad det är för så ska det ju inte bli så fort hon blir förkyld?! Skönt att vi har Bricanyl hemma iallafall..



Kommentarer
Postat av: Tant Sara

HAHAHA Jag är VÄLDIGT glad att den tiden är förbi! Som vi såg uuuuut ;)

2011-03-20 @ 22:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0