Trött idag..

Ja idag har det varit en seg dag.. Fint väder iaf så jag och Emma gick ut med flickorna och sedan tog vi en fika på sjögrens :) Fick även tillbaka kamera som jag glömt i Emmas väska i helgen! Varför är det alltid så att man vill ta kort när man inte kan?! Barnen var hemma idag då det var ett väldigt hostande och snorande på morgonen, dock när jag sa att vi skulle vara hemma var det som bort blåst! Nu går jag och väntar på att det ska komma paket i från lindex och hm!! Och i morgon fyller jag år! Men det känns som att det kunnde kvitta med det..

Kommentarer
Postat av: Frida

GRATTIS på födelsedagen!!!!!

2011-03-29 @ 09:11:35
URL: http://fridolfo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0