Två mammor, Tre barn..

Jag är mamma och min mamma är här. Jag är min mammas barn som är sin mammas barn och jag har ett utav mina barn här ;) Gud vad jag är fyndig!!

Fikat med Emma och Meja idag på Sjögrens, orka inte gå till Kap horn det är en sån hysteri att man MÅSTE gå dit om man ska fika nu.. Handlat, städat, lekt, matat, ätit och spelat tv-spel mm!! Ja det var dagen i det stora hela.
 Kolla på Melodifestivalen också men det var väl som alltid, man känner sig aldrig riktigt nöjd när man får reda på vilken låt som vann! Jag hoppades mera på Danny än på Saade, men men! ÄLSKAR Sara Vargas låt, spring för livet..

Ja nu är det jag, mamma och Meja som är hemma.. tyst och stilla är det, iaf när Meja sover för hon är inte precis still om man säger så en riktig liten... jag vet inte vad! Men attans vad hon får upp farten när hon kryper iväg!
 Imorgon kommer resten utav familjen Alfredsson/Persson hem efter att ha spenderat en helg på Mollösund.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0