Så skönt!!

Skönt att Andreas äntligen har kommit hem, men jag var så jäkla trött igår kväll så vi var inte uppe länge! Idag har vi gått tipspromenad, Jonathan ville inte gå med så han gick till sin kompis J. Efter det gick vi till våra grannar som bjöd på smörgåstårta och fika :) Jonathan åkte på kalas och vi andra åkte till Tanum och handlade lite mat och lite kläder + skor! Bilder kommer.. Andreas och tejerna åkte och hämtade Jonathan från kalaset och jag åkte och solade med Sara :) Skönt att komma iväg en stund, jag har en förmåga att bruka somna när jag ligger i solariumet ;) HAHA! Passar på att fylla på med lite energi.. Andreas har städat och lagat mat och barnen har en kompis här så dom sköter sig själva!! Snart dags för tjejerna att hoppa ner i badet och göra sig redo för sängen.. Sen blir det mys med Andreas i soffan,tända lite ljus!! JAJA, bilder på vad vi köpt idag kommer.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0