Jobba!

Japp ni läste rätt i morgon ska jag jobba! Lämna barnen på förskolan klockan 8.00 så det blir frukost för dom där. Jonathan tycker att det ska bli kul att få äta både frukost och mellanmål på förskolan imorgon, det blir en lång dag för dom mot deras 5 timmar, men det ska nog gå bra. Hoppas bara att Meja finner sig i att vara där så länge.. Jag börjar 8.30 till 16.00 och sedan hämta barnen runt 16.30!

 Svar på kommentaren jag fick: hyllan i barnens rum är köpt på ikea även lådorna, finns liknande hylla på jysk!


Kommentarer
Postat av: Moster

Va,kul...grattis...var är det någonstans ?



kram moster...

2011-09-20 @ 20:41:34
Postat av: Marielle

Tack! :) Då vet jag! :)

2011-09-28 @ 16:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0